tirsdag 27. april 2021

Årets første i joggesko


Fristadfjellet framme mot høgre -
der eg mellom anna var i går
I dag prøvde eg nye Inov8 joggesko på Kalderasnipa. Veldig lett. Og sat godt på. Men diverre har eg ikkje fått tak i GoreTex modellen av Roclite 315 som eg har brukt i mange år. (Eg kasta dei to gamle para som eg hadde att i fjor). Den nye 315-modellen er forsterka i sålen, meir stabil og betre haldbart mesh på enn tidlegare modellar. 

Vel, det gjekk som det måtte gå - eg vart våt. Men det var no berre rett opp å snu likevel. Og sola skein... Men eg lyt vel ta meg ei ny runde etter 315 modellen. Det er jo meir behageleg å vere tørr på føtene enn våt - spesielt når termometeret viser nesten minusgrader... Fordelen var likevel at eg i dag tidleg kunne gå oppå snøen, medan dei som gjekk i går kveld hadde sige godt gjennom... Kjekt å vere pensjonist...😎


Ingen kommentarer: