søndag 13. desember 2020

Tilfeldige fjellmøter

Fekk meg ein prat med Ingvar på Blåfjellet i dag - vi gjekk kvar vår rute

Is, skyer, stein og motlys... Moldura bakerst


Ruta vestover på sørsida av Mangevatna

ds frå "Skylefjellsruta"

Etter å ha pludra litt med småungar på besøk heime, gjekk eg opp att ein kjapp tur på Blåfjellet og Skylefjellet i dag òg. Frå dørstokken heime. Delvis motsett veg frå i går då eg kom frå Toreheia. Som i går - tørt og fint oppover. Og framleis frost i bakken. Søraust vind og delvis skya. Sola forsvann diverre meir og meir i skyer ut over dagen. 

I dag traff eg ein heil del folk. Eks-kollega Karen traff eg nedom Rinda. Ho kom opp frå Yndestad, ytre. Kjekt møte og ein liten prat. Vi skildest nokre minuttar seinare då vi skulle kvar vår veg. 

Dei vanlegvis våte partia ovanfor Rinda var fastfrosne. Og det gjekk fort ut over langs Mangevatna. Søraust vinden i ryggen. God frost i bakken heile vegen. Vatna var delvis is på. Men sjølvsagt ikkje gangbare. 

Då eg var komen ut i enden av Mangevatna såg eg ein person ved varden på Blåfjellet. Det viste seg å vere Ingvar Solheim. Så vi vart pratande nokre minuttar. Den kalde søraust-vinden sette naturleg nok si begrensning på kor lenge vi kunne sitte slik. Midt i desember. Så han fòr ned igjen i Grimelia. Medan eg tok ruta austover til Skylefjellet. Og deretter den merka "Skylefjellsruta" ned igjen til Svartevatnet. 

Ved Rinda traff eg så naboane, Kjell og Tordis på veg oppover. Så då vart det ein ny prat med dei. Som om ikkje dette var nok traff eg to damer frå Førde halvveges ned igjen. Dei på veg opp. Den eine dama ein kjenning frå før. Dei ville på Skylefjellet. Så eg forklarte litt om rutene her oppe. Noko dei sette pris på. 

Kjell og Tordis traff eg på Rinda

Så i dag vart det reine sosialiseringsrunda i fjellet her heime. Midt i desember. Koseleg det! 

Ingen kommentarer: