mandag 14. desember 2020

Fjella på "hi sida"...


Frå Toreheia er det fantastisk utsikt til fjella på nordsida av Førdefjorden. Fjell eg har sett bort på hundrevis av gonger. Men eg må innrømme at eg er lite kjend med desse fjella. Anna enn utsjånaden frå avstand. Namna går også litt i surr (trass i 3 år på skule i Florø i si tid....)

Ein som kjenner desse fjella godt er Bjørn Angell-Jacobsen. Han var behjelpeleg med å sette namn på eit bilde eg tok på lørdag. Eg legg det ut her. Så eg kan prøve å hugse namna til seinare. Kanskje også for andre til å lære seg namna. Sjølv synest eg det er kjekt å vite kva ein ser. Også når florøyningane snakkar om "sine" fjell.   

Utsikta ovanfor er rett aust for utsikta under - 

Motivet er over 33 kilometer unna. Også eit bilde frå lørdag. Men det får stå utan vidare kommentar...


Ingen kommentarer: