fredag 25. desember 2020

Før meir mat...

Moldura frå Skylefjellet i dag kl 10.24

Før eit nytt juleselskap i dag 1.juledag, gjekk eg ein grytidleg morgontur til Blåfjellet og Skylefjellet. Start med hovudlykt frå dørstokken heime. Plan om soloppgang på eitt av dei to nemnde fjella. Ruta gjekk ut sørsida av Mangevatna til Blåfjellet og nord og aust att vatna til Skylefjellet. Og den merka stien ned igjen. Den vanlege runda får eg seie. 

Ruta ut til Blåfjellet i venstre kant

Ei fin morgonraude openbara seg på veg oppover. Elles frose på oppover stien. Ved Rinda og vidare eit tynt snølag. Stadvis is i stien. Noko glatt får eg seie. Likevel gjekk eg heile turen utan å ta på broddane. Vil jo gjerne spare desse til tøffare forhold. Dei slitest fort når ein går på mykje stein. Og slipe dei er eit sabla strev.... 

Yndestad og Neset i dag tidleg 

Stongfjorden

No vart det heller dårleg med soloppgang i dag. Det skya til nesten med det same. Men det kom ei glipe i skyene med ei lysning over Moldura då eg stod på Skylefjellet i 10.30 tida. Fint. Så då var det berre å kome seg ned att til nytt selskap.
 

Foto Blåfjellet Skylefjellet 251220


Ingen kommentarer: