søndag 27. desember 2020

For trimmen sin del...

Skorvemarka frå Markahengenipa i dag tidleg

Mot vest til Stordalen
Oppe i bildet ser vi frå venstre vestsida av Heileberget.
Mot høgre ser vi Vardenova og Moldura

Eitrenipa, N&S Kringla, Fossedalshengenipa

Trur eg brukar uttrykket frikst eller friskt, alt etter som, rett som det er. Frikst er vel sunnfjordsk for friskt (korriger meg om eg tek feil), trur eg.... Men det var iallefall det det var på Blåfjellet i går og Markahengenipa i dag. 

Tidleg køyretur heime i frå til Skorvemarka i dag. Gålys då eg kom opp der. Og vått oppover. Før det gjekk over i slaps og snø oppe i ura og opp skråberga til Krokavatnet. Sameleis opp skråberga til under Fossedalshengenipa. Ganske glatt! Men her oppe låg det ein del meir tung og våt snø. Ut over ryggen var det meir avblese. Stadvis litt is. Og så bles det.... Som eg trur det har gjort kvar gong eg har vore ut her i det siste. Kald søraust kuling i kasta. Veldig lite skjul for vinden. Til og med varden er for liten til å verne seg mot vinden. Så då vart det som det pleier - namnet i boka - eit par bilder med mobilen - og aust igjen same vegen. Og ned att til Krokavatnet og Markavatnet. For trimmen sin del...  

Ingen kommentarer: