torsdag 24. desember 2020

Tradisjonen tru

Soloppgang 24/12-20
Ranen på Dokka t.h.
Flekkefjorden t.v.


Etter fleire turar i dårleg vèr siste dagane m.a. til Blåfjellet og Smørkletten (som eg ikkje har blogga), var det ei lise å kome tilbake til Holmedal i dag tidleg for ein tur opp Grønene til Kalderasnipa. Fin, kald og klår morgon. Frost på bilen heime og greier. 

Vikastølen før soloppgang i dag tidleg

Det var knapt gålys då eg starta frå vassverket. Flott morgonraude over Dalsfjorden i aust. Og nådde som planlagt soloppgangen aust for Dokka. Faktisk på veg ned igjen (Dokka skjuler soloppgangen når du står på Kalderasnipa på denne tid). 

Soloppgang aust for Dokka.
Flekkefjorden og Dalsfjorden t.v.

Det var kome nokre centimeter med snø i høgda. Lenger nede var det frose på. Men eg gjekk faktisk heilt opp utan broddar. Ned igjen tok eg dei på. 

Planen var egentleg å gå turen bort på Dokka òg. Men det drog opp med skikkelege tunge skyer og snøbyger frå nord. I tillegg var det ikkje allverda med varme i trekken der oppe, så eg gjekk ned igjen same vegen. Dokka får vere til neste gong. 

Kalderasnipa i dag tidleg

Fantastisk flott julaftan tur iallefall. Tradisjonen tru. 

Foto Kalderasnipa 241220


Ingen kommentarer: