fredag 20. mars 2020

Morgonstrålar

Flokeneset

"Diamonds are forever"
 
Toreheia sett frå Ytrevågefjellet

Størdal t.v. 

I dag gjekk eg ruta frå Vågane til Ytrevågefjellet, Toreheia og om Krikavatna heim igjen. 

Det var eit par minusgrader i lufta då eg starta i 8.30 tida. Sola skein allereie eit stykke oppe i bakkane. Og etter eit kvarters tid nådde eg opp i morgonstrålane. Retteleg fint. Big boost. 

Eit stykke lenger oppe i lia tok eg på meg trugane. Og nytta dei bakkane opp på toppen av Ytrevågefjellet. Her er det ganske bratt. Då er det godt å slå opp bøylen under hælane på trugane, slik at du kan halde foten beint. Lettare å klyve bakkane då. 





På Ytrevågefjellet er det god utsikt til Svanøya og Florøkanten. Frå nord såg eg at snøbygene ville drive inn over ruta mi. Likevel nådde eg toppen av Toreheia før snøbygene kom på meg. Eg bestemte meg då for å gå om Krikavatna ned igjen, sidan denne ruta er godt merka, og ein kjem fortare ned i lægre lende enn om Yndestadhøgeheia eller Skylefjellet. Og då eg kom ned til vatna lava snøen ned. Så det var i grunn greiast å kome seg heim att. Rett vurdert. Sola hadde allereie gitt frå seg sine strålar for dagen likevel... Og turen var no allereie i boks. I dag var det ekstra fint å starta tidleg. 

Ingen kommentarer: