lørdag 21. mars 2020

Fantastisk på Moldura

Dagens selfie

Nordvest-kanten av Moldura i dag

Mjåset
Spor


Mykje dyre- og fuglespor i dag i tillegg til mine
Attendesyn til ruta på Moldura frå Stongfjorden

Størdalsstauren med Stavenesodden og Høgeheia i bakgrunnen

Panorama mot Størdalsstauren (det er to personar på toppen)

Størdalsstauren 
Fantastiske forhold på Moldura i dag tidleg på den vanlege ruta frå Neset i Stongfjorden. Eit par minusgrader, og skare med litt nysnø oppe i bakkane. Sola fekk eg rett under Langedalen. Herleg. Turen gjekk nærast som ein leik i dei slette og gode bakkane. Ja, ein slepp å sjå seg for og kan nyte utsikta og ta bilder til alle kantar. Både opp og ned. Masse dyrespor i den ferske nysnøen òg.  

Utstyrsmessig bar eg trugane på ryggen heile turen. Dei fekk eg ikkje bruk for. Men tok på meg broddane i den bratte og hard bakken nedom Langedalen. Og gjekk med broddar resten av turen. 

Toreheia og Ytrevågefjellet i bakgrunnen

f.v. Blåfjellet, Blåfjellssåtaa, Bakkefjellet, Holmedal, Straumsnes og Dokka


Som rimeleg er var det relativt kald trekk på toppen. Så noko appelsin-kvikklunsj-påskestund vart det ikkje. Ein bør vel dessutan vere forsiktig å ikkje fryse på seg noko i desse korona-tider (og tru det er korona). 

Eg stakk utom Størdalsstauren på veg ned igjen. Og forsyne meg stod det to personar på toppen her då eg kom vest nok til å få sikta ned. Dei gjekk ned den merka stien på Stongfjorden-sida. Eg følgde same trakket, men svinga inn mot Neset oppe i bakkane. 

Suveren tur på denne flott ruta frå Stongfjorden. 





Ingen kommentarer: