torsdag 26. mars 2020

Blytungt

Nipebu i dag

Tung snø inn Vagstaddalen til Atlevatnet

Det vart ein tung og våt tur inn Vagstaddalen til Nipebu i dag tidleg. Veldig vått! Elvar og vatn overalt. Og litt inne i dalen tung og djup snø. Mesteparten av turen gjekk difor på trugar. Likevel heldt eg faktisk på å snu...  Men beit det i meg. For etter å ha kome opp bakken til brua og utløpet av Atlevatnet, var eg fast bestemt på å gå inn. Okkesom. For med litt yr i lufta, kombinert med skodde, var det ikkje akkurat slik eg hadde sett føre meg denne påsketuren" i dag... (Fleire timar på trugar er dessutann rimeleg tungt!)

Utløpet av Atlevatnet i dag

Vel, eg kom meg inn og opp til hytta. Her var det like kaldt inne som ute. Så opphaldet vart av det korte slaget... Nokre bilder og namnet i protokollen, og eg sette peiling austover... I djup og tung snø. Blindeføre. Og under Fossedalshengenipa berre nokre meter sikt.


For planen min var egentleg å gå i Øvre Fossedalen og til Dalsfjorden. Men med skodde og dårleg vèr skippa eg det. Dessutan er det ein god del lenger enn til Markavanet. Så eg tok difor "standardruta" via vestsida av Fossedalshengenipa til Krokavatnet og vidare til Skorvemarka. Sidan Peter var heime for lesedag/heimekontor fekk eg fiksa transport. Men det står visst ein bil i Rivedal...😃

Snøfritt i Skorvemarka





Kart



Ingen kommentarer: