fredag 27. mars 2020

Snart påske....

Det var den gong det.... på Blegja!

Legg spesielt merke til rottefelle-bindingar og Åsnes-spileski...

Nils Christiansen og Finn Bjarne Brynestad

Nils og meg... i grilldress på Blegja!
Intet randonee utstyr her gitt 😎



Eit dykk i bildearkivet kan gje mange interessante tilbakeblikk. Nærast av historiske dimensjonar. Ikkje minst når det gjeld utstyr og bekledning! Lenge før alskens randonee og fastspente sko (eg hoppa aldri på denne hypen - kanskje mest for aversjonen av å ha faste sko - etter å ha knekt begge beina i høgre ankelen i slalåmsko oppe i Cecilebotn på Steiestølen. Boren på avkappa bjørkepinnar til vegen, og via legekontoret i Dale og rett til Høyanger Sjukehus. 3 månader med gips opp i lysken. Rart eg vart bra igjen). Men når eg tenkjer tilbake kunne det no vere med livet som innsats med rottefellebindingar nedoverbakke i blaut vårsnø frå Blegja òg... I våte skisko som vrei seg i alle retningar. Det gjer eg iallefall ikkje opp igjen i dag...😎

Artig å kome over desse bilda igjen. Det minner meg på den fantastiske vårskiruta frå Sele i Bygstad til Bergsvatnet, opp Marifjell på vestsida av Storehesten og ut staurane. Ja, nesten så eg fekk lyst til å prøve fjellskia igjen. For den turen er for lang med trugar....😃


Ingen kommentarer: