torsdag 30. april 2020

Ingen app




I dag gjekk eg turen over Toreheia og Skylefjellet igjen. Returen langs Mangevatna. Ei fast rute eg brukar - som sikkert mange veit...😃
Overskya vèr med gløtt av sol, men kald austatrekk. Nei, det var ikkje særleg varmt der oppe. Og vasspyttane var frosne til i løpet av natta... Men trimturen fint i boks. 

Skylefjellet er post på TiTur Dalsfjorden frå 10.mai
Her med utsikt til dei flotte Mangevatna i dag.

Elles var det notert nye namn i begge bøkene sidan sist eg var oppom. Kjekt. Spesielt på Toreheia der heile namnerekkja mi no var broten...😎 Ekstra kjekt! (Kanskje reklamen min virkar - litt). Verre var det at boka var blitt våt... Så då får eg ta med meg opp ei ny. Toreheia er ikkje nokon "offentleg" trimpost med app registrering. For turfolk er det uansett kjekt å skrive seg i ei bok. App eller ei. Smitte, og smittsomt med folk, er her uansett ikkje.... 

Ingen kommentarer: