mandag 28. september 2020

Ingen sau, berre gull i gull

Stongfjorden i dag

Yndestad

Det vart lite fjell i helga då vi var barnevakt for 4 i Bergen frå fredagsmorgonen til søndag. "Gjengen" var på blåtur til Voss som ei forseinka 20-års feiring av Peter. (Meininga var jo Tysklandstur til hans kjære Dortmund lag, men på grunn av koronen du veit...) No var det visst veldig kjekt på Voss òg i det fine vèret. Rafting, vindtunnel, kino, hytteliv og greier. Sjølv vart det litt "stull og stell" med ungane i nærområdet i Fana på Olaug og meg. Inkludert ein fantastisk solnedgang fredagskvelden. Som mange andre òg fekk oppleve. 

Solnedgang i Fana fredag

I dag vart det så mandag igjen. Og framleis flott vèr. Så då gjekk eg av stad for å sjå etter nokre sauer som Henrik manglar. 

Før helga såg eg sauer ved Skylefjellet då eg kom frå Blåfjellet. Men fekk ikkje sjekka desse ut før deg mørkna. Eg gjekk difor til Blåfjellet i Grimelia først i dag tidleg. Og fann nemnde sauer litt lenger vest enn hin dagen. Med kikkert kunne eg konstatere at desse høyrer til her i Stongfjorden og ikkje oppe i Vågane. 

Dei nemnde 4 litt aust for Blåfjellet i Grimelia

Eg gjekk så ruta vidare til Skylefjellet. Opp over Storesva, bort i Kjennahola og aust for Toreheia. Før eg tok med meg toppen på Toreheia. Ingenting å sjå i det brunfarga landskapet, skinande som gull i sola. Fantastisk dag. Blikkstille til havs og ned i Stongfjorden. Litt disig då og ein bitteliten trekk oppe på fjellet. 


Begge foto ovanfor: Ved Storesva

Kjennahola

Kjennahola og Stavestranda

Parti sørvest om Toreheia. Yndestadhøgeheia t.h.

Vi ser Mangevatna, Blåfjelelt, Skylefjellet og parti av Krikavatna

Returen heim att frå Toreheia tok eg i dag via Yndestadhøgeheia og Selda. Og fekk då med meg og sikt til heile området vest om Ytrevågefjellet. Så med 90 prosent sikkerheit kan eg no seie at det ikkje går fleire enn dei nemnde 4 sauene her oppe på fjellet på nordsida av Stongfjorden no. Dei eg såg etter går nok i skogen i Oslandslia. Førebels litt vanskelege å sjå med alt lauvet på trea. Men dei er nok snart på heimebøen dei òg. Kjempeflott tur!


Ingen kommentarer: