lørdag 12. september 2020

Full sau-action

Motiv mellom Fanafjellet og Størdalsstauren

..og jammen såg vi sola òg... her heim att til Yndestad

Ein flokk på geledd ved Langevatnet

...og fleire samla nord for Fanafjellet

Litt av Langevatnet og Stongfjorden

Etter ei enorm hagl-, tore- og stormbyge dukka det opp blå himmel i vest. Dag Ove i horisonten mot høgre. Sauene på veg opp nord for Langevatnet.

Full action ved Langevatnet (Stongfjorden), Fanafjellet, Mannskaret og mot Størdalsstauren i dag då Holmedalssauene skulle heim igjen frå fjellbeite. Vått, kuling, sturtebyger, torevèr, men jammen såg vi sola eitt minutt eller to òg.... 

Og sau vart det. I hopetal. Som eg fekk på rett kjøl til Holmedal. Har ikkje talet, men 70-80 eller der omkring. 

I år vart eg litt overraska over alle svartfjes sauene som gjekk på Stongfjorden-sida av fjellet. Dei har i grunn gått meir rett vest for Moldura tidlegare. Men i det ruskute sørvest/vest vèret var det no ein fornuftig strategi - her meir i ly for vèr og vind. Eg fekk dei opp over fjellet mot Holmedal der andre overtok.

Etter mykje klyving, fram og tilbake, over Fanafjellet opp og ned fleire gonger og inn i Mannskaret, traff eg så Bjørn og Dag Ove mellom Fanafjellet og Størdalsstauren. Dette etter at dei 8 siste som hadde stukke seg unna her vest var komne på rett veg òg. I lag fekk vi så heile flokken som eg hadde sett att opp frå nordsida over Stongfjorden til Fanafjellet og deretter rett aust og ned på Holmedal-sida (sjå siste video) . På toppen her sa eg takk for meg. 4-5 timar i eitt var nok. Sauene gjekk på geledd til Holmedal med Bjørn og Dag Ove - og eg gjekk til Stongfjorden igjen. Mission completed...😎 

 

Mobilklipp med skurring




 

Ingen kommentarer: