søndag 10. mai 2020

Trilletur og sjekk app






Vi har besøk av Torbjørn og Ingrid Anita i helga. Dei bur i Bergen. Så eg tok med meg Solveig, 1 år, på ein trilletur til Osland på morgonen. 1 stakkarsleg plussgrad viste termometer. Solveig sovna sjølvsagt ein god halvtime. Så eg meg ein frisk morgontur opp bakkane...

Etter ein felles frukost heime, gjekk eg så ein rask tur på Skylefjellet. Litt for å sjekke ut at appen funka på TiTur Dalsfjorden. Som nemnt tidlegare opna ein opp for desse postane i dag. Det virka heilt greitt. Det var isande kald vind der oppe. Og eg fekk på meg ei god snøbyge undervegs. Relativt leddkledd for anledningen sprang eg nesten rett heim igjen via Mangevatna. Trim i boks iallefall...😎 Men no håpar eg på nokre fleire varmegrader...

(obs litt vind)

Ingen kommentarer: