torsdag 28. mai 2020

Langs gamle steinmurar

Nordeide

På dette bildet frå Jamneheiane i dag ser ein godt ruta
frå Eidsfjorden til Kalderasnipene og Dokka.
Ei flott rute!

Mange flotte murar i Eidsvika

ds

Skaret opp frå Fisma er pryda av kusymre

ds

Ved Fismavatnet i dag

Utsikt frå Jamneheiane til Staveneset
I dag gjekk eg ruta frå Nordeide og Eidsvika til Fisma, Fismavatnet og Jamneheiane. Dette er ei god rute om du toler litt stigning opp skaret frå Fisma. Flott å gå nord langs Eidsfjorden til Fisma. Nydeleg utsikt til Nordeide.

Eg hadde med meg fisketroa i sekken. Og prøvde nokre kast i Fismavatnet. Men så kom sola, og då var det jo gjort. Eg pakka fort i hop. Åt meg eit eple. Og så stakk eg ein tur oppom Jamneheiane for utsikta sin del. Fin tur! 

(Turen til Skylefjellet i går kveld vart ikkje blogga. Men det er begynt å tørke bra opp i dei myrlende partia no).

Ingen kommentarer: