onsdag 13. mai 2020

Ein prat i grasbakken

Margaret og Agnar

Ytrevågefjellet

ds
Mot Stavestranda

Krikavatna og Mangevatna
Skylefjellet t.h.

Eg gjekk runda frå Osland over Ytrevågefjellet, Toreheia, Skylefjellet og Blåfjellet i dag. Retur til Yndestad. 

Eg fekk ei melding frå Agnar då eg starta om det var snøfritt på Skylefjellet, så eg rekna med å treffe han og Margaret. Skylefjellet er som vi veit post på TiTur Dalsfjorden no. Vel, eg traff dei ikkje før eg var ferdig med turen. På den beste plassen på heile ruta - i solbakkane heime. Men vi fekk oss ein god prat i den solvarme grasbakken. Oppe på fjellet er det nærast vinter. Fint når sola er framme, men iskaldt i trekken då ho forsvinn. 

Eg fekk elles på meg ei skikkeleg snøbyge på Ytrevågefjellet. Klokka var nøyaktig 10 ser eg av bilda. Eg såg ho kom frå Florø-kanten. Men eg var aldri i tvil om å fortsette turen vestover fjella. Desse nordabygene gjer seg egentleg fort. Elles gjekk turen nonstop utan anna enn nokre fotoshots. Liv var det lite av. Men eg såg eg 4 heilo og eit par heipiplerker. Dei lurte vel på om dei hadde navigert feil i snøføyka....

Klassisk herleg rute dette. Som absolutt fleire burde prøve når dei likevel er i området for å ta posten på Skylefjellet. 


Ingen kommentarer: