søndag 24. mai 2020

Fin Flekke-tur

Olaug med Hauglandssenteret i bakgrunnen

Inst i Flekkefjorden 

Nydeleg eigedom på Haugland
   
Det står to flotte vardar eit stykke under toppen på Svenova

Olaug vart med meg på ein tur til Flekke i dag, der vi gjekk på dei to TiTur-postane Storåsen og Svenova. Førstnemnde mellom Hauglandssenteret og Bortheim i Dale. Og Svenova opp og sør for Strandavatnet, aust om Høgevarden. 

Vèret var overskya. Medan det var vindstille på Storåsen, var det litt meir sur trekk på Svenova. Generelt kan seiast at det er godt vått i terrenget no etter nedbør og snøsmelting. Sjølv føretrekke eg halvhøge gore-tex sko. Elles blir ein både våt og skiten. Ein blir dessutan endå fort kald om ein skal gå lenge våt på føtene. Både Olaug og eg var heilt tørre på føtene då vi kom heim igjen til Stongfjorden (ho gjekk med fjellsko, eg med litt lettare sko).

Elles møtte vi folk på begge postane. Under toppen på Svenova slo vi av ein hyggeleg prat med Johnny Haugsbakk og Randi Kyrkjebø. Dei på retur, medan vi var på veg opp. Enkelte, som Johnny, spring i fjellet heile året. Andre eg møter kan vel seiast å vere litt "trigga" av å greie TiTur-postane. Turane er eit godt middel for å betre folkehelsa. 

Johnny Haugsbakk og Randi Kyrkjebø på Svenova i dag
Storåsen og Svenova er elles to heilt greie turmål. Eg vil seie postane er fint overkommelege for alle. Både liten og stor. Er du ikkje i særleg god form etter vinteren, er begge desse turmåla utmerka alternativ til å kome i gong med litt fysisk aktivitet. Og du treng sjølvsagt ikkje gå begge same dagen som vi gjorde i dag... 

Beskrivelsar og startplassar for TiTur-Dalsfjorden finn du på turappen DNT-sjekk utRutene er veldig godt merka av flinke eldsjeler.


Ingen kommentarer: