mandag 25. mai 2020

Enkelt og kjekt i Rivedal

Rivedalsstølen er ny trimpost på TiTur Dalsfjorden 2020
etter at Eikenesstølen er teken ut av programmet.

ds

Dagens selfie

Rivedalskletten:
Litt skodde over Rivedal i dag

God parkering i Rivedal
I dag køyrde eg ein tur til Rivedal og gjekk oppom Rivedalsstølen og Rivedalskletten. Returen ned på austsida ved Rivedalselva. 

Som ein veit er Eikenesstølen skifta ut med Rivedalsstølen som post på TiTur Dalsfjorden. Dette grunna parkeringstilhøva ved Vindheim. For Rivedalsstølen sin del er dette sytalaust. Grunna opparbeidd parkeringsplass frå før. Mellom anna som startpunkt for DNT-ruta til Nipebu gjennom Vagstaddalen. Som ein ser av bildet t.h. så går ein ikkje opp kraftvegen, men rett nedom der ein køyrer opp (hugs å late att grinda og parker der det er tilvist). Forøvrig er det godt merka og lett å gå opp på Rivedalsstølen. 

For å få litt meir ut av turen, gjekk eg på Rivedalskletten òg. Flott merka opp hit òg. Så eg vil slå eit slag for å gå oppom fjellet når ein først besøker Rivedalsstølen. DNT-appen fungerer her oppe òg sidan Rivedalskletten var post i fjor. Her er dessutan nyleg lagt ut ny trimbok. 

Diverre var ikkje vèret av det heilt beste i dag tidleg. Det låg ein god del skodde igjen oppe i fjella. I grunn var eg tenkt å gå opp på Smørskornova når eg først var her. Dette er eit fjell eg likar veldig godt i Rivedal. Eit absolutt flott turmål om du vil sjå deg litt meir rundt. Frå Smørskornova har ein flott utsikt til Rivedal, Rivedalskletten, Rivedalsstølen og Dalsfjorden.



Ingen kommentarer: