onsdag 25. september 2019

Tid av lukke på Blåfjellet

Gjervik, Sauesundet, Atløynipa, Skredvarden, Værlandet m.m.

Framme - Kultingane og Fristadfjellet
Bak- Moldura, Kalderasnipene og Dokka

Askvoll i motlys i dag tidleg

Blåfjellet. I Askvoll. Long time no see. Vel, det er mange Blåfjell. Eg var oppom eit anna i går. Blåfjellet i Grimelia. Og vi har Blåfjellet i Holmedal. Og Jul i Blåfjell. Ja, Blåfjellet eller Blåfjell trur eg må vere det vanlegaste namnet vi har på eit fjell. Særleg kreativt er det ikkje - spør du meg.

Vel, Blåfjellet på nordsida av Askvoll sentrum treng ingen nærare presentasjon. Her har mange vore oppom. Det er eit ganske enkelt fjell å gå på. God sti. Og om eit par, tre veker er fjellet også post på fjelltrimmen for neste sesong. Eg var såleis ein svipp oppom i føremiddag for ein liten trimtur. Akkurat søndagsskulerein var eg ikkje då eg kom ned igjen. For du må rekne med både gjørme og mold i bakkane når haustregnet set inn. Og endå meir trakk av ivrige fjelltrimarar.

Utsikta på fjellet er fantastisk. I alle himmelretningar. Eg tok såleis eit par panoramabilder på denne utruleg flotte septemberdagen. I dag òg. Sjå bildefil

Eg traff forresten på eit par damer på veg oppover i dag tidleg då eg sprang ned att. Vi slo av ein liten prat der i bakken sidan eg kjende Anne S. frå Sande. Dei ville ta turen rundt toppane i Askdalen. Sprekt. Men lettkledde damer lèt eg vere spørje om å ta bilder av....😅

På veg oppover tok eg også eit gjenhøyr med litt klassisk Led Zeppelin. Litt nostalgi på vegen til eit fjell eg gjekk mykje på for 7-år sidan. Sist fjellet stod på fjelltrim-programmet. Ja, det vart nesten euforisk i dag òg... Med Blåfjellet og Led Zeppelin. Åra går....