mandag 23. september 2019

September-glede

Askvoll frå ranen på Dokka i dag

Dagens selfie på Dokka

Dalsfjorden

Moldura og Nykshytta nederst i bildet

Ved oppstigninga på vestsida av Moldura 

Toppen i sør 

Toppane rundt Askdalen -
bak ser vi Skredvarden og Alden

Tveit og Hålandsstølen
Moldura oppe i bildet

Vikastølen og Dokka





Nok ein praktfull sein septemberdag. Og ganske lett å bestemme seg for ein fjelltur. Verre er det med å avgjere kva mål eller rute ein skal ta. Her er så mange fjell, ruter og trassèar å velgje i. Det er òg alltid ei problemstilling med logistikken. (Som dei fleste lesarar av denne bloggen veit, så likar eg best å gå opp ein plass og ned ein annan. Noko som ikkje alltid lèt seg gjennomføre på grunn av transport. Å ringje etter folk for å bli hente her og der er ikkje mi greie. Difor blir turane mine ofte rundturar). 

Når det lir til denne tid av året, går eg også meir og meir etter sola. Når sola no stadig står lågare på himmelen, ligg nordsida av kommuen i aukande grad i skugge om morgonen. Då er det flott å gå opp i fjella frå Dalsfjordsida. Så på morgonkvisten heime bestemte eg meg for å køyre til Holmedal og gå opp der. Om morgonen står jo sola rett inn i dei sørvende bakkane. Ja, heile året for den del. Holmedølingane er heldige soleis...😊

Det er ei stund sidan eg har gått opp ranen på Dokka. Du kjem deg fort opp denne ruta. Mange vel nok å gå om Nyksvatnet. Men det er alltid kjekt å byte litt på stiane. Ja, så då var starten i dag klar. Resten gjorde seg sjølv. Etter Dokka så via Nykshytta og opp igjen på Moldura. I dag gjekk eg opp ruta på vestsida, og søre ura ned igjen. På veg til Holmedal tok eg så turen nedom Hålandsstølen. 

Perfekt tur. Sola skein som det er sjeldan ein septemberdag. Vindstille. Og til slutt gjekk eg berre i bar overkropp. Fantastisk. Rein luksus for ein nyleg pensjonist. 







Ingen kommentarer: