torsdag 26. september 2019

Ny rundtur

Skålefjellet i dag

Moldura

Neset

I dag stod Skålefjellet og Størdalsstauren for tur. Sistnemnde også ny post på fjelltrimmen frå 13.oktober. Inn i mellom tok eg med meg Svarthamrane, Fanafjellet og Moldura. Ein flott rundtur opp Gjerdedalen og Brekka. Og returen til fjorden igjen på Neset. 

Eg har tidlegare merka begge rutene opp på Skålefjellet. Den første tek av ved første elva frå fjellet ovanfor, opp over hammaren og vestsida til topps. Den andre ruta går opp ved den andre elva lenger oppe mot Mannskaret. Og via Skålefjellsvatnet til toppen (ruta som eg i si tid sende inn til Opptur boka). For dei som ynskjer seg ein hausttur opp skal dette såleis vere problemfritt. Dessutan har eg remerka heile ruta opp dalen til toppen av Mannskaret. Dette er første del av DNT-ruta til Nipebu frå Stongfjorden. 

Elles er del vel ikkje så mykje å bemerke om turen i dag. Flott haustsol. Men litt meir vind enn før denne veka. Og nokre grader kaldare. Kjempetur - igjen! Så får vi sjå korleis det ordnar seg med veret i helga...

Foto:




Ingen kommentarer: