tirsdag 9. mars 2021

Vårleg i Askdalen

Fekk meg ein god prat med Ingvar S i dag

Jamneheiane fremst og heim til Yndestad i midten bak - 
Toreheia med nysnø

Stavenesodden med Høgeheia

Vår ved Presteelva


Eg snudde litt på flisa i dag og gjekk på Smørkletten i Askvoll. I godvèr. Har vel valt denne toppen og Blåfjellet i Grimelia meir i dårleg vèr. Mest grunna mindre eksponert tid oppe i vind, skodde og regn. Så i dag var det kjekt å gå inn dalen og opp bakkane. I sol. Lite vind. På tørr og hard sti med litt snø på toppen. 

Kjekt var det òg å få ein prat med Ingvar på toppen. Vi treffest jo av og til på denne ruta. Og som nemnt har det nesten alltid vore i dårleg vèr. I dag måtte eg forevige karen. Vi er vel komne i ein alder der vi ikkje har så mykje å skjule. Sminke har vi ikkje bruk for...😎

Elles traff eg Anita B.M. då eg småsprang ned att bakkane. Ein liten passiar vart det der òg. Etterpå småsprang eg ned att dalen. Tørt og fint som det var. Som i går - ei ny rett herleg vårkjensle. 

Ingen kommentarer: