mandag 15. mars 2021

Manndomsprøve i Holmedal


Berre eg ser Dalsfjorden....

..Moldura


og Dokka

og nesten heim att til Stongfjorden

Ganske mykje snø i høgda igjen....

Det var rimeleg tungt å bakse seg opp dei bratte bakkane i Grønene i Holmedal i dag tidleg. Med snø til leggene og knærne i enkelte parti øverst oppe. Eg hadde vel egentleg ikkje rekna med det var kome så mykje snø. Så det vart ei lita manndomsprøve å nå toppen på Kalderasnipa. Og hadde ikkje den glitrande morgonsola og dei drivande kvite bakkane pusha meg, hadde eg nok gitt meg på det....

Ja, for du verda for ein premie det var å kome opp på toppen av Grønene, og gå resten opp og vest dei meir kuperte bakkane til Kalderasnipa. Tungt ja. Men med den drivande snøkvite Dokka spegla i sol på venstre handa, og den minste like kvite Moldura i nord, så var det absolutt verdt slitet denne fantastisk flotte morgonen. Og utsikta til Dalsfjorden og Flekkefjorden då... (sjå foto). Fantastisk! Men å gå om Dokka "heim att" sto likevel ikkje kreftene meg bi...😎
 
Ut på dagen skya det til - så i dag var det omvendt av morgonturane i helga. Litt flaks må ein ha...😃

Foto Kalderasnipa 150321 



Ingen kommentarer: