fredag 19. mars 2021

Perfekt topptur på trugar

Morgonsol i Mandelia og Hatlelia


Ytst ute mot toppen
Skorpa og Storebatalden t.v.

og den flotte utsikta mot aust til ryggane av
Blegja, Eitrenipa, N&S Kringla og Fossedalshengenipa

Litt feiring må til....😃

I dag gjekk morgonturen til Skorvemarka og Markahengenipa igjen. Sol på morgonen. Men det skya til nesten med ein gong eg kom opp der i 08.30 tida. 

Eg gjekk på berre skoa opp til Krokavatnet. Det låg ein del snø og is opp urane og berga. Og spor til Svortevikstølen. Men frå vatnet og vidare opp Nipebu-ruta fekk eg god bruk for trugane. For skaren heldt meg ikkje. Men den heldt trugane...! Så eg flaut opp på snøen. Godt tenkt å ta trugane med! Så det gjekk egentleg som ein leik opp bakkane og skråberga til nordsida av Fossedalshengenipa... Trugane sette eg frå meg ved "Brothers in Arms" steinane som før. For ut over sjølve ryggen var snøen mykje avblesen. 

Sedvanleg trekk ute på toppen. Eksponert som den er for vèr og vind. Så vegen gjekk ganske fort inn igjen til steinane. Her eg bytte på meg nokre tørre klede. Deretter ned igjen same vegen. Perfekt! 

Foto Markahengenipa 190321 

Ingen kommentarer: