mandag 8. mars 2021

Elevar og bål


Brennande aktivitet på Vikastølen i dag

 - det brenn både her og der.
Ruta opp Grønene til snøen mot venstre.

Flinke elevar på dugnad - Bernhard t.v.


- medan John ser til ungar...

og held oppsyn med flammane
(foto Bernhard)

Nederst i Grønene og Vikastølen -
Blåfjellet, Blåfjellssåta og Bakkefjellet i bakgrunnen.

Det var sydande aktivitet rundt Vikastølen då eg kom ned igjen frå Kalderasnipa i Holmedal i føremiddag. På veg ned Grønene såg eg det flamma og rauk frå 4 bål. Det viste seg at John, Anne Grethe og Bernhard (som eg kjenner frå Dale) var her med 9. og 10.klasse frå Askvoll skule. Ein heil gjeng rydda og brende einer. Som eg har sagt mange gonger - einer er noko herk! Så eit herleg tiltak dette. Godt humør. Og heilt sikkert veldig kjekt for elevane å få vere ute og gjere noko handfast og nyttig. Vèret må vel seiast å ha vore perfekt til dette. Delvis skya og vindstille som det var. Eg stoppa sjølvsagt på og fekk meg ein god prat med Bernhard og John. Ja, dette vart ei skikkeleg kjensle av vår. Det går mot lysare tider på mange måtar. 

Elles var turen opp på fjelltrimposten heilt grei. Ein del snø i høgda. Kald trekk på toppen. Og såleis skifte av sveitte klede. Broddane tok eg på ned igjen. Det er jo litt bratt i Grønene. Og meir behageleg og trygt å gå med broddar når det er frose på både her og der. Ein slepp å bruke så mykje tankar på kvar ein set føtene. Nok ein flott morgontur... 😎

Dagens selfie

Foto Kalderasnipa inkl dugnad Askvoll skule Vikastølen 080321

Ingen kommentarer: