tirsdag 7. juli 2020

Støl pensjonist

Dagens på Bakkefjellet

Rivedalsstølen i midten nede

Holmedal i dag

Etter å ha sprunge ein tur med hunden Mello i går, var eg noko støl i dag. Hunden til Miriam, Håvard og ungane har vi på ferieopphald her ei vekes tid. Å springe på asfalt er ikkje heilt "mi greie" lenger. Får lett både ille knær og ein dårleg leggmuskel. Men i dag tidleg gjekk eg meg likevel ein tur på Bakkefjellet i Holmedal igjen. Den slags trim fungerer mykje betre enn asfalt! 

Video Bakkefjellet 070720

Det var veldig vått i lendet oppover, så sjølv i goretex joggesko vart eg søkk våt. Elles låg det ein del skodde som kom og gjekk oppe på toppen. I utgangspunktet tenkte eg meg ein tur på Smørskornova i Rivedal og ut att på Hekkelfjellet i tillegg. Men det vart berre til ein rask tur opp og ned. Temperaturen var såpass låg at dei våte føtene vart fort kalde. Rundturen tek eg att. 

Foto Bakkefjellet 070720


Ingen kommentarer: