fredag 17. juli 2020

Jølster-tur






Reiste til Jølstramuseet på Vassenden i dag og ville kike på Frøydis Aarseth sine stilleben måleri og portrett. Reint beundringsverdige synest eg. Det er noko med stilen og klårleiken som fell meg inn. Ikkje det at eg har spesielt greie på det. Lekmann som eg er. Men eg ser jo sjølv kva eg likar eller ikkje. For meg er hennar bilde minst like gode som noko anna som kjem frå Jølster... Og det seier vel ikkje så reint lite. 

Elles var bygningsmassen på Jølstramuseet imponerande. Flotte gamle og velhaldne bygg. Av interiøret likte eg veldig godt"Fiskekroken" i andre etasje i hovudbygningen. Eit reint eldorado for ein fiskeinteressert. 









Egentleg rart at ein stadig vekk køyrer forbi slike perler av nokre flotte plassar som Jølstramuseet. Plassar med heilt unike opplevingar. Kanskje kan ein takke koronaen for at vi får opp auga for våre eigne lokale kvalitetar. Ja, det er vel mykje i ordtaket at graset ikkje er grønare på hi sida av gjerdet...

Foto Jølstramuseet 170720 (mobil)

Ingen kommentarer: