tirsdag 21. juli 2020

Frå shorts til vottar og våtdrakt

Liavika i dag 

ds
  
Klassisk frå Høgeheia

Koseleg hytte i Holevika

Vågen i Grimelia
Etter trilletur i dag tidleg, inkludert sturtebyge og tak over hovudet ved grendahuset, var eg i ettermiddag berre tenkt meg ein roleg spasertur til Liavika. Men frå Vågen og ut der er det ikkje så langt. Så etter at ein sporty Peter kunne hente meg i Holevika, gjekk eg vidare til Lia og opp fjellet til Høgeheia og ned i Holevika. Motsett rute av den eg brukar av og til. 

Det var vått. Veldig vått. Det surkla og rann. Og i høgt gras og myr "over alt" var det sjølvsagt klin umulig å halde seg tørr på føtene. Sjølv med nyimpregnerte goretex joggesko. Men i dag heldt dei seg faktisk tørre ganske lenge. I tillegg fekk eg på meg ei skikkeleg regnbyge nær toppen av Høgeheia. Nokre minuttar seinare så skein sola. Som eg skreiv i går - veret er omskifteleg om dagen. Alt frå shorts til vottar og våtdrakt på same turen...  😃

P.S. Det er god trening i å gå bratte myrlende bakkar...😎

Ingen kommentarer: