tirsdag 26. november 2013

Villveire i lekkjer og band 2

Haremet til rømlingen i Stong
Foto 3/11

Hugsar du historia om villveiren i Stong? Han som rømde? Eg ser no at det går laus ein mannesau i Os . Ikkje det at eg trur at "vår" villveir har gjort hordalending av seg, men det gav meg iallefall høve til å fortelje siste nytt. 

Veiren som eg var med å jakte på to helgar på rad, rømde som kjent frå Stong. Jakta var haustens flottaste eventyr. To ualminneleg flotte helgar på Stavenesodden tidleg i november. Villbassen skulle sendast til Hyllestad dagen etter at han tok rennafart og hoppa opp og ut gjennom vindauget i fjøsen. Med to karar i vilt firsprang etter. Dei måtte gi opp jakta då mørket seig på ! Som teke ut av den flottaste Mikkjel Fønhus forteljing (eller Jens von Bustenskjold - det nærmar seg jo jul...). Den siste kjende observasjonen av veiren vart gjort på Fjellagarden. Stadig på veg vestover. Liten tvil om at han søkte opp igjen  haremet sitt på Stavenesodden. 

Tenk å ha ein slik attraksjon i nabolaget. Vill og ekte. Styrt av indre krefter og impulsar som mange av oss toføttingar berre kan drøyme om. Eg meiner oppriktig talt at villveiren må vernast til han blir så gamal at han må rygge ned bakkane. Eg kan ikkje få sagt kor eg gler meg til å ta opp igjen jakta etter han. Og får eg inn eit bilde skal det jammen bli dikt...:-) Følg med følg med...! Joohooo - iiiiæææ..:-)

Ingen kommentarer: