torsdag 7. november 2013

Haustkos

Eg sat og kosa meg med nokre bilder frå Blegja i går kveld. Somme fleire år gamle. Så då vart det like godt til at eg sette i hop ein ny serie bilder her i frå. Denne gong bilder med folk på. Og berre det. Folk som eg har hatt med meg på tur, og folk som eg har møtt her. For ordens skuld er bilda tidlegare publiserte og godkjende lagt ut på bloggen min

No vart det likevel nesten ein slags "selfie" serie ut av dette. Dei aller aller fleste av turane mine hit har gått på eigahand. Men her dukkar no opp eitt og anna anna menneske òg. Eg har i tillegg lagt på noko høveleg musikk. Musikk-klippet er "High country" av Antar Sudhananda. 

Hvis det blir for mykje av meg dette her, så får de bytte til den andre serien eg har laga frå Blegja. Om de er interesserte. Den ligg her. Denne er ein del lenger og med meir naturbilder på.

Ingen kommentarer: