lørdag 23. november 2013

Familie på 5 i skoddeheimen

Songsvanepar med tre store ungar av året

Vi er godt vane med songsvaner her om hausten og vinteren. I Hestvika ligg det fleire, likeeins i Solheimsdalen, og ikkje minst i Kyllaren, der eg for nokre år sidan talde 110 individ. Men at eg skulle treffe på songsvaner på Krikavatna hadde eg ikkje rekna med. Det er første gongen eg har sett dei her oppe. Truleg er dette berre ei mellomlanding, for vatna frys fort til. Det er dessutan lite vegetasjon i vatnet. Stort sett berre stein. Men grunt. Krikavatna ligg 471 moh. 

Eg var som de allereie sikkert skjønar ein morgontur på Toreheia (717 moh). Som før. Eg følgde med vèret ein times tid heime, før eg bestemte meg for å gå opp her. I utgangspunktet lurte eg på å sjå etter villsauene på Høgeheia/Lia, men gav meg på det då det kom så mykje skodde. Ingenting å sjå likevel. Så då tok eg like godt turen opp her heime. 

På Toreheia var det både blautt, vind, regn, snø og skodde. I tillegg var eg dum nok til å ta på meg dei høge joggeskorna. Dei tòlte sjølvsagt ikkje all væta, med det resultat at eg vart kald på føtene. Dermed palings heim igjen.... Fint med ein varm dusj og fyr i omnen då. Ja og så sjølvsagt kaffi....:-) God helg !




Ingen kommentarer: