tirsdag 8. mars 2022

Juhuu - Gratulerer med dagen!

Traff på denne fargerike dama på fjellet i dag....

Foto Tordis Russøy

Først og fremst - Gratulerer alle damer med dagen 😍

I det flotte 8. mars vèret gjekk turen igjen til Toreheia og Skylefjellet. I dag tok eg like godt med meg Blåfjellet i Grimelia på returen òg. 

Det var sol frå ein litt disig himmel. Men nesten vindstille oppover. Sjølv på toppen av Toreheia var det lite vind. Snøen var for det meste hard. Tildels isete på toppen. Så frå Krikavatna og opp dalen brukte eg broddar. Dei hadde eg på heilt ned att mot Skylefjellet. For ryggen på nordsida og ned vestover var ganske isete. 

På Toreheia i dag

På Skylefjellet traff eg jammen på Tordis - "nabojenta" til Kjell. Så her vart det fotosession kan du skjøne. Dei norske flagga blafra i trekken då eg kom dit. Kjekt! Etter ei bèl skildest vi. Tordis tok den merka ruta ned igjen. Eg gjekk vidare til Blåfjellet. Deretter ruta sør om Mangevatna og heim igjen. 

For ein fantastisk dag. Kunne ikkje ha blitt betre!



Ingen kommentarer: