lørdag 26. mars 2022

Glaserte bakkar

Fornøgd - her må det selfie til...

Stongfjorden

Mot Osland Gard

Det vart ein ganske så krevjande tur opp Gjerdedalen og Brekka til Skålefjellet i dag. Og opp over hammaren halvveges (der ein kan gå "sommarsdagen") tok eg ikkje sjansen på å gå opp. Snøen låg veldig bratt og knallande hard. Her måtte det i tilfelle stegjern til. For broddane var i kortaste laget for å få feste. I staden gjekk eg den merka ruta lenger oppe mot Mannskaret og opp frå vest der i frå. 

No var det knallhard skare her oppe òg. I eit par av dei brattaste partia, spesielt ovanfor Skålefjellsvatnet, var det ganske krevjande å finne brukbare vegar opp. Men det gjekk likevel ganske greitt. 

Det fossar under meg frå Skålefjellsvatnet...

Oppe mot toppen fekk eg så morgonsola. Noko som alltid er kjekt. For mykje av vegen opp dalen ligg nordvendt i skuggeland om morgonen. Og på toppen var det aldeles praktfullt. Nesten heilt vindstille og sol. 

Eg gjekk ned att same vegen. Med varsemd i dei nesten glaserte bakkane. Og kom meg heil heim igjen utan mein. Trugane som eg bar med meg fekk eg aldri bruk for... Fantastisk flott!  

Foto Skålefjellet 260322 

Ingen kommentarer: