tirsdag 15. juni 2021

Monsteret på Nipebu

Peter og Andreas på Nipebu sommaren 2008


I 2007 hadde bladet "Firda" ein serie i avisa dei kalla "Spikra i minnet". I det høve vart eg oppringd og spurd om eg ville bidra med ei naturhistorie som - ja - var spikra i minnet. Fredag 5/1-07 stod stykket på trykk i avisa

Sjølve historia var frå juni 2006. Altså 15 år sidan i dag. Og nokre månader før eg starta bloggen min. Eg la det ut som ein reprise 19/7-07 for å ha det på bloggen. Historia om "monsteret" på Nipebu finn du også her

Eg har fiska mange gonger på Langevatnet og Nipevatnet ved Nipebu etter dette. Av og til med bra resultat. Fisken er som alltid lunefull. Men her er framleis flott fisk. Så det er berre å ta turen. Det treng å bli fiska. Heldige er vi som har denne flotte DNT-hytta i nærområdet. 

Kjø frå Langevatnet ved Nipebu


Minnerike dagar del 1

Minnerike dagar del 2

Minnerike dagar del 3

Minnerike dagar del 4

Video stillbilder frå Nipebu

Ingen kommentarer: