søndag 13. juni 2021

Minnerike dagar del 3

Første solstrålane for dagen på "morgonsauer" ved Eitrenipa.

Sidan eg for tida er rekonvalesent, utan høve til fjellvandringar, mimrar eg litt med blogginnlegg frå arkivet. Frå juni-turar. Dei to første innlegga eg reposta med linkar var frå Blegja. Som turleiar saman med Agnar. I regi av Indre Sunnfjord Turlag. Del 3 er frå Eitrenipa. På natterangling. Eitrenipa er eit favorittfjell som eg har besøkt mange gonger opp gjennom åra. Eg ser Dalsfjorden då... Og havet. Der blått møter blått...

Turen gjekk eg to dagar før, eller rettare sagt ei natt før, den minnerike turen i førre innlegg.  Altså 27/6-09. Med start ved vegen i Skorvemarka. Den nye kraftvegen ved Markavatnet var ikkje bygd då. Dette er ein tur eg alltid vil hugse. Du finn blogginnlegget her.

Minnerike dagar del 1

Minnerike dagar del 2


Ingen kommentarer: