mandag 14. juni 2021

Minnerike dagar del 4

 


På bilde 1 ser vi rypemor vernar ein rypekylling (oppe til høgre)...
På bilde 2 er steggen komen til unnsetning...


Frå Smørskornova har vi flott utsikt til
Rivedalskletten, Flekke, Flekkefjorden og Leite 

Som nemnt - sidan eg ikkje kjem meg på fjellet i juni og så... - så mimrar eg litt over tidlegare blogginnlegg for denne månaden. 

I dag dreg eg fram ein tur på Smørskornova i Rivedal. Eit veldig flott fjell å gå på. Det ligg sentralt til nord for Rivedal og Rivedalskletten. DNT-ruta til Nipebu kryssar i nordenden av fjellet. Det er mange ruter til Smørskornova - alle flotte. Du kan gå via Bakkefjellet og austover Medheiane. Eller via Siklabergvatnet og Langevatnet der DNT-ruta går. Du kan også gå opp skaret frå Svelia, eller via gjetarhytta lenger oppe. Dei mest nytta rutene er gjerne via demma ved kraftverket i Rivedal der du kan gå opp heile skaret frå søraust- eller opp dalen mot vest og opp frå sør. Frå Rivdalsstølen kjem du deg fint på Smørskornova òg. Fjellet er eit relativt enkelt fjell å nå same kva rute du vèl. 

19/6-10 var eg igjen på Smørskornova. Då fekk eg meg eit uforgløymeleg møte med ein rypefamilie som eg nesten trakka på. Ok - eg har møtt mange ryper i fjellet opp gjennom åra... Men desse her fekk eg teke fleire bilder av. Rett ved føtene mine. Du kan lese heile blogginnlegget her. 

Eg kalla innlegget "Ei rørande stund" i juni 2010. 

Ta med deg videoen linka nederst - for som sagt Smørskornova er eit fantastisk flott fjell. Gjerne litt undervurdert og lite kjent.

Minnerike dagar del 1

Minnerike dagar del 2

Minnerike dagar del 3

Video stillbilder Smørskornova

Ingen kommentarer: