søndag 20. juni 2021

Jonsoknatt under hammaren

Jonsokbålet er tent under Svartetjørnshellaren - 
Fossedalshengenipa i bakgrunnen


Eg har hatt mange overnattingar under hellarane i Fossedalen. Fleire gonger under Svartetjørnshellaren. Men også under Kallhellaren ved Svortevikstølen i nord. Og under hellaren ved Osen i sør. 

Spesielt åleine synest eg det er ei god og stille ro å finne under desse hellarane. Godt vitande at her har det overnatta og levd fangstfolk og vandrarar langt tilbake til steinalderen. Utan å overdrive er det nesten som ein kan høyre dei prate i nattestilla.... Sjølv kjenner eg ein viss slektskap til Haugtussa av Arne Garborg. 

Under panna fager men låg
lyser augo som attum eim;
det er som dei stirande såg
langt inn i ein annen heim.

Midtsommar i 2016 gjekk eg turen frå Skorvemarka til Svartetjørnshellaren med overnatting under hellaren. Dagen etter vidare til Fossedalen og Dalsfjorden. Blogginnlegget kalla eg Jonsoknatt under hammaren

Ingen kommentarer: