onsdag 18. november 2020

Surkle surkle surkle (2)

Elva som kjem frå Mangevatna og Grunnevatnet
var diger i dag!

 

Rennande, surklande, fløymande vatn overalt. Svære dammar. Vel, stort meir er det gjerne ikkje å seie om trimturen på Blåfjellet i dag. Reprise på reprisen....  Heldigvis var det nesten vindstille og fritt for skodde. Det er kombinasjonen med regn og vind som er verst. Det er då du blir våtast (og kaldast). I dag heldt jakka og buksa seg bra tørre. Faktisk verre i går. Skoa derimot vart våte oppe ved toppen. 

Eg har fleire skopar eg byter på. Vinterskoa er eg ikkje begynt å bruke endå. Og unnateke fjellskoa, som eg brukar sjeldan, toler ingen av dei væta over litt tid. Som eg skreiv i går skal det no noko til òg - å vasse i overflatevatn er ikkje lette trekking sko laga for. Gore Tex eller ei. Det blir alltid ei svakheit i skoen - anten rundt sålen, framme rundt tåa eller over pløsa. Rifter her og der. Med relativt hard bruk er ikkje dette til å unngå. Du kjem deg ikkje til fjells på flate vegen.... Og enkelte ting lyt ein berre leve med - som å bli våt på føtene no og då...  

Ingen kommentarer: