fredag 13. november 2020

Fjellvåken og eg - på tur

Tussmørket kjem fort på no - 
her Skorvemarka i ettermiddag

Leknesvatna i midten bak

Markahengenipa i ettermiddag

Etter eit oppdrag på nokre timar i Førde køyrde eg oppom til Markavatnet og gjekk på Markahengenipa på "veg heim igjen". Omkledning på parkeringsplassen..... 😄Frisk vind og overskya vèr. Og veldig mildt. Det er så smått begynt å tørke opp etter alt regnet i det siste. 
Elles ei flott naturoppleving då eg heldt på å "trakke" på ein fjellvåk som flaug opp framfor føtene mine oppe ved toppen. Vi kvapp vel like godt begge to... Han segla fint vidare sørover mot Nipebu. Eg raskt bortom toppen og ned att same vegen som eg kom. Så då vart det mosjon i dag òg.... Litt etter skjema...😂

Mobilfoto Markahengenipa 131120


Ingen kommentarer: