søndag 15. november 2020

Ei sleipe

Olaug på veg opp bakkane ovanfor Krokavatnet.
Svortevikstølen bak nede til venstre. 

Litt høgre oppe mot toppen på nordsida av Markahengenipa


Heftig vind på toppen
Eg vart med Olaug på Markahengenipa i dag. No var eg der på fredag òg, men ho mangla denne fjelltrimposten, så eg vart med. Sjølv kan eg jo gå heile veka for meg sjølv. Fint å ha fruen å gå i lag med - iallefall ein dag i veka. 

I dag valde vi å gå opp på framsida. Eller ruta som går meir rett på fjellet frå aust, og som rundar kanten på nordsida og opp. Med så pass mykje væte i det siste vart det litt klyving i våte og sleipe berg oppover. Eg trur difor at vinninga med denne ruta i høve den andre gjekk opp i spinninga. Iallefall i dag. Her er ein del forkastningar i fjellet ein skal opp og ned over òg. Frå toppen og ned att valde vi difor den andre ruta. Den som er merka frå nordsida av Fossedalshengenipa. Eit meir "behageleg" alternativ. Ruta vi gjekk opp i dag eignar seg vel heller lite som eit vinteralternativ. Det er ikkje heilt ufarleg oppe i desse bratte berga -iallefall når det ligg snøfonner, is og skare.   

Elles bles det heftig opp på toppen. Og vått og gjørmete var det overalt. Men namna i boka er på plass....😊

Mobilfoto Markahengenipa 151120

Ingen kommentarer: