fredag 19. april 2019

Kliss klass i isvatn

Brått forsvann skoa...
kloss i land...:-) 

Skålefjellet

Skålefjellet 2

I dag gjekk eg den flotte runda frå Oslandsbotnen til Svelia og opp hamrane til Røyrbotnholten. Det er post på fjelltrimmen her denne sesongen. Denne gongen klatra eg rett opp dei bratte hamrane. Noko eg ikkje har prøvd på før. Det gjekk. Takka vere tørre berga. Elles hadde eg ikkje våga meg på det... Til vanleg går eg opp frå vatnet ved å følge skåra opp. 


Røyrbotnholten 


Det var ille å sjå kor nedtappa Svelivatna var i dag. Reine ørkenlandskapet langs land. Sjå video

Frå Røyrbotnholten gjekk eg så opp austsida av Smørskornova. Her stien til Nipebu frå Stongfjorden går. Deretter oppom toppen ein tur. Så vest til Langevatnet ved Hekkelfjellet og nordvest oppom Svarthamrane. Her gjekk eg gjennom snølaget og botna i ein dam med vatn opp på begge låra. Kliss klass på føtene. Vel, vel - greitt det var vår i lufta og ikkje minusgrader. Langt til fjells er ikkje isvatn noko særleg å hamne i... 

Etter å ha toppa ut Svarthamrane med surklande sko, gjekk eg så nord til Skålefjellet. For så å gå ned den vanlege ruta i Gjerdedalen. Kjempefin tur!



Ingen kommentarer: