tirsdag 16. april 2019

Askvollhalvøya aust

Utsikt frå Fristadfjellet

I dag gjekk eg den flotte runda frå Nordeide og Eidsvika til Fisma. Vidare opp skaret ved elva frå Fismavatnet til Jamneheiane. Der i frå opp på Steinheia (Smørkletten) og vidare heile fjellrekkja til Kultingane og Fristadfjellet. Turen vart avslutta på Kiwi og Kroa i Askvoll med drikke, kaffi og is. Og tima hiken med fruen etter at ho var ferdig på jobb. Fantastisk. I eit aldeles herleg vèr. Om enn til tider noko kald trekk. 

I skaret opp frå Fisma var heile bakkane pryda med kusymre (primle). Gult i gult. Som ein honnør til påska. Rett under toppen av Jamneheiane sprang ein heil flott med hjortar opp. Og eg med trekken i ryggen kjende dei nok sveittelukta på fleire hundre meters hald... 😅


På Kultingane


Eg traff Bjørn Kvamme på stien aust for Kultingane. Og slo av ein liten prat med han. Han i shorts. Det var i tøffaste laget for meg. Elles møtte eg ingen før nede 
i sjølve Askdalen. Her var fleire ungar med mødre på tur.

 
(mangel på data frå Kultingane til Fristadfjellet skuldast av/på gløymsel...
det er alltid greitt å ha stoppunkt på dei ymse fjella, men då må appen slåast på igjen...:-)

Ingen kommentarer: