fredag 19. desember 2008

Aukande vind og full gass

Fra Driveknolten 140908_video_a
Fra Driveknolten 140908_video_b
Fann to videoar frå Driveknolten i haust som ikkje tidlegare har vore publiserte. Fint med litt arkivstoff i desse mørketider sjølv om kvaliteten er skral (hadde vel forkasta dei av den grunn...) Ingen fjell i går. Seinvakt i banken. Og så traff eg fruen i døra med trompeten då eg kom heim. Julekonsert på sjukeheimen stod visst på programmet! Flott tiltak. Eg håpar hornmusikken kjem når eg ligg der òg - eg har jo allereie bestilt meg rom med utsikt til Blåfjellet, Fristadfjellet og morgonsola... Det var i grunn rart kor det klaffa med vèret etter arbeid i dag òg. Akkurat som på onsdag var det eit lite opphald med vind og regn då eg kunne gå på fjelltrimposten der du veit... Stjerneklårt og ikkje ein dråpe nedbør! Og berre ganske milde og sørlege kulingkast! Som vart litt hissigare etterkvart... Perfekt for meg. Timervarselet på storm.no stemte på ein prikk igjen (kanskje eg snart skal forandre meining om desse varsla...) Herleg å få kjenne pulsen slå i brystet og sveitten sile igjen. Kroppen er berre ikkje bygd for å sitte på ein kontorstol i timesvis. Resultatet av det livet blir fort brei stuss og smale skuldrar... Eg har i grunn ikkje lyst på nokon av delene...:-)

Ingen kommentarer: