lørdag 15. mai 2021

Tørt og fint på heimebane

Klassisk frå Rinda

Toreheia i midten bakerst - 
Yndestadhøgeheia t.h.


I dag vart det springing over heiane heime. Opp til Rinda og vidare til Skylefjellet, Blåfjellet, sørsida av Mangevatna og til Yndestad igjen. Tørt og fint. Flott vèr - litt sol og litt trekk. 

Eg fekk meg elles ein god prat Harald Stang, naboen i aust, oppe i bakkane. Han på veg ned etter tur på Blåfjellet. Eg på veg opp. Ja, for i dag vart det ettermiddagstur på meg i staden for morgontur. Måtte bistå med forskjellig vask, styr og stell heime først. Det er visst 17. mai helg... 

Det har vore mykje besøk på TiTur posten på Blåfjellet i Grimelia i det siste. I dag òg. Og det sat ein heil flokk med folk der ute når eg kom aust frå Skylefjellet. Herleg kortreist trimtur heime. I det flottaste terreng vi har. 

 


Ingen kommentarer: