fredag 28. mai 2021

Null fjelltrimpoeng...😊

Ved Ytrevågefjellet med sikt til Alden i dag...

Heim igjen til Yndestad

Ytrevågefjellet

Etter at eg hadde fullført TiTur Dalsfjorden forrige lørdag, fekk eg litt motivasjonsproblem med å gå tilbake til dei vanlege fjelltrimpostane som eg har vore på mange gonger før. Rett og slett litt lei. Ok - eg har vore utom Blåfjellet via Skylefjellet eit par gonger heime i frå. Mest for å halde koken. 

I dag valde eg såleis den fantastiske ruta frå gruvene i Vågane til Ytre Vågefjellet. Og via Toreheia og Yndestadhøgeheia heim igjen. Trur det kan vere fornuftig å endre litt på kosthaldet no og då. Det blir fort kjedeleg med berre kjøtkaker og pizza... 

Tørt og fint opp bakkane, over fjellet og heiane. I joggesko og tights. Litt havgule og skoddedis ute i havet, så ok med ei trøye i reserve. Flott trimtur - og null fjelltrimpoeng...😎

Stongfjorden
Mobilvideo:


Ingen kommentarer: