fredag 14. mai 2021

På gamle tomtar

Fin utsikt frå Flekkenipa

Etter eit støttekontakt-oppdrag i Førde på nokre timar i dag, tok eg turen til Flekke for å gå på TiTur-posten på Flekkenipa. Start ca 1 km aust om sentrum ved ei utkøyring der det er god parkeringsplass. Her står det skilt til Nipa og Flekkestølen. 

Det er godt merka og god sti heile vegen til posten. Til å begynne med på anleggsveg i høve den nye kraftledningen til Lutelandet. For det meste tørt og fint terreng. Delvis noko bratt. Flott utsikt til Flekke, Flekkefjorden og fjella i Askvoll frå toppen! 

Etter dette køyrde eg til Dale igjen. Opp mot Dalsåsen til der demma til vassverket stod. Som no er riven. Men i staden for å gå til Torsetgjerdet om Torset, gjekk eg den gamle vegen aust om elva og opp gjennom granskogen. Bra sti. Men her er det ikkje merka. Etter kva eg forstår går TiTur-merkinga om Torset. 

Torsetgjerdet - 
ja, det budde folk her òg...

Eg gjekk mykje i desse traktene i yngre dagar. I dag kjendest turen til Torsetgjerdet mykje kortare ut enn då...

Ingen kommentarer: