fredag 26. februar 2021

Tilbake i Holmedal




Etter å ha teke ein liten pause frå Holmedals-fjella, var eg i dag tidleg tilbake ved vassverket og gjekk opp Grønene til Kalderasnipa. Toppen som er ein av postane på AHIL sin fjelltrim i år. 

Snøen var heilt smelte opp gjennom liene. Men det låg litt att mot toppen. Ikkje verre enn at det gjekk heilt fint å gå på berre skoa. Trugane la eg att i bilen før eg gjekk. 

Det låg ein god del skodde både på Dokka, Kalderasnipa og Moldura i dag tidleg. No er det så bra merka til posten at det er umogeleg å gå feil. Då må ein nesten vere blind. Så skodda er det ingen problem med her oppe. Elles var det omlag vindstille. Grunna skodda gjekk eg ned att same vegen. Det var ingen vits i å gå om Dokka. Litt surt likevel då eg såg det hadde lette heilt opp igjen då eg køyrde heim att. Men trimmen var no i boks uansett. Eg får ta runda neste gong då eg truleg kjem til å gå ein del her nede framover. 

Ingen kommentarer: