onsdag 3. februar 2021

Med takk og perspektiv på livet

Anita og Dag Tore på Stordalsfjellet 19.januar 2013



Eg måtte skrive eg òg - til neste mann eller dame...
10 poeng posten i Grimelia

Vi er ein fast gjeng som steamar på desse fjelltrimpostane i Askvoll kommune. Gjennom mange år. Kanskje litt færre på denne tid av året enn elles. (Ja, i dag var det forsyne meg minus 10 grader på Yndestad då eg køyrde til Grimelia for dagens tur). Veldig kjekt då at det vanka takke-helsingar i snøen for trakka spor på Blåfjellet (sjå foto). Etter fleire turar i det siste. Ein annan ivrig fjelltrimmar, Anita på Mjåset, hadde nemleg vore opp der etter meg i går. 

Nokre av oss fjelltrimmarar har vel "fått det i blodet" som eg seier... No kan ein vel få verre "ting i blodet" enn fjellets endorfinar, god pust i frisk luft og fine naturopplevingar. Og kva ein måtte bruke tida til blir no alltid ei relativ sak. Godt er det iallefall å kome seg ut - uansett vèr og vind. Og i desse pandemi-tider er det no eit must spør du meg. Så får vi endeleg håpe at ein snart lettar på reiserestriksjonar, og etterkvart opnar opp samfunnet elles. Turen til Kreta til sommaren er iallefall bestilt. Ein får vel litt perspektiv på livet når ein ligg på ei solseng ved Middelhavet, innsmurt i faktor 30 med solkrem, og tenkjer på Blåfjellet i februar.... Livet er herlig dere - anten det er no so eller so... 😎⛄

Mobilfoto Blåfjellet i Grimelia 030221 



Ingen kommentarer: