torsdag 4. februar 2021

Frå takk til magisk

Toreheia og Yndestadhøgeheia i bakgrunnen.
Bakerst t.h. Skålefjellet og Svarthamrane

...om å sjå øyar, holmar og skjer

...og Atløyna, Alden og Stavenesodden

Av ymse grunnar gjekk det ei stund før eg kom meg opp på fjelltrimtoppen i Grimelia i dag. Handling, tur til Askvoll og noko plukk heime tok nokre timar. Men egentleg heilt greitt - med 10 minus på morgonen kan det no vere på sin plass å bie på litt til sola får tak. No kom eg meg iallefall tidsnok til topps for å få med meg siste episode av "Takk" frå i går. For med 4 nye damer booka inn på fjelltrimtoppen i går ettermiddag, etter at ordet om "Takk" gjekk, var dette no blitt til "Magisk". Ja, der ser ein - det gjeld å annonsere godene som rek eins veg. By på seg sjølv, spre litt glede og møte dagen med ope sinn. Kanskje er vi sunnfjordingar litt for trauste i så måte. Vi har vel ikkje for vane å vise oss fram for mykje sjølve. Vel, eitt og anna unntak finst no då....😎   

ja, ikkje sant...
(hjarte utanfor bildet)

Grimeli i dag -
der turen startar i enden av vegen

At turen på Blåfjellet i Grimelia er "Magisk" er heilt sant. Her ligg mykje historie i kopargruvene. Ny TiTur Dalsfjorden post frå 1.mai er fjellet òg. I ettermiddagssol, og med sikta til kvitkledde bakkar, blått hav, øyar, holmar og fjell, kan toppen trollbinde kven som helst. Og sikta til horisonten og Alden gjer kanskje noko med oss som bur her òg - kunsten å opne seg for omverda. I sinn og sjel. Ja, det er fantastisk å bu ved kysten og sjå sola gå i hav. 

Foto Blåfjellet i Grimelia 040221


Ingen kommentarer: