søndag 30. august 2020

Sosialiseringsrunde

Mobilfoto - Tone, Leiv-Jørgen Løseth og Sillan - Leif-Jørgen har gjort ein kjempejobb med merking av stiar i Flekke-området 

Mangevatna

I dag vart eg med Sillan og Tone på TiTur Dalsfjorden toppen på Skylefjellet. Ja, ok, eg har vore her nokre gonger før... (Turen i går sat litt i føtene....) Men som vi veit har vi mangt slags turar - springeturar, blodsmakturar, trasketurar, filosoferingsturar og sosialiseringsturar. Når alt kjem til alt er kanskje det siste viktigaste turen. Den du går undervegs. Til eit mål. Eller at livet er akkurat der og då - og ikkje ein gong i framtida. For til slutt er ein no framme ved enden likevel....

Og i dag var visst dagen for sosialiseringstur. For maken til folk på tur her oppe har eg vel ikkje sett før. Dei fleste på sjekk inn TiTur Dalsfjorden toppen... Alle med god tid i det nydelege vèret. Tid til å prate, le og skøye - og vi traff ingen av  "rennetypefolket"... Ok - eg strevar litt med dette sjølv - å gå seine turar. Som pensjonist treng eg vel ikkje stresse med å kome meg fortast mogeleg til noko som helst. Kanskje er det nettopp dette som må vere mottoet for resten av livet òg... 

Innerste inne var såleis dagens Skylefjell-tur ein av dei kjekkaste eg har hatt! Vel -  det var ikkje solnedgang. Ikkje hadde eg nokon å halde i handa heller. Men det er vel egentleg ingenting som er kjekkare enn å treffe mange blide folk på fjellet. Dalingar og Flekkingar i fleng! Som har litt tid til overs....









 

Ingen kommentarer: